Γιορτή 25ης Μαρτίου

Η εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης υιοθετήθηκε για τη σχολική γιορτή στην εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Συγκεκριμένα, υλικό προετοιμασμένο από τις εκπαιδευτικούς αναρτήθηκε στην e-class προκειμένου ν’ αποτελέσει αντικείμενο επεξεργασίας από την ομάδα μαθητών/τριών της Γ Τάξης που είχε αυτοπροταθεί και επιλεγεί στις αρχές Μαρτίου. Οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να εργαστούν με αυτενέργεια και δημιουργικότητα. Την ημέρα της γιορτής ενταγμένοι σε υποομάδες παρουσίασαν το αφιέρωμα που οι ίδιοι  είχαν ετοιμάσει αναλαμβάνοντας όλο τον συντονισμό . Το περιεχόμενο διακρινόταν σε τρεις ενότητες, γνωστική-πληροφοριακή ( power point), μουσική-χορωδιακή με τη βοήθεια του καθηγητή της Μουσικής, και θεατρική, με σύντομο μονόπρακτο το οποίο συνέγραψαν , δραματοποίησαν και βιντεοσκόπησαν οι ίδιοι και το οποίο προβλήθηκε στη διάρκεια της γιορτής.Η  δράση  παρουσιάστηκε  στους  μαθητές  της  τάξης τους.Τελικά  αποδείχθηκε  ότι η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης είναι σε θέση να καλλιεργήσει μια αίσθηση κοινότητας και υποστήριξης μεταξύ των μαθητών, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργικότητα, την ηγετική τους ικανότητα και τις ομαδοσυνεργατικές δεξιότητές τους.